Ursäkta röran, underhåll pågår

17 11 2009

Som en säkert lagt märke till pågår en omfattande revidering av bloggen.
I ärlighetens namn var inte layouten så genomtänkt när jag sparkade igång i somras utan gick mest efter en mall som såg bra ut, efterhand har det blivit en aning rörigt med nytillkomna finesser och en del annat som aldrig blivit slutfört. Har haft en del idéer om hur jag vill ha det men inte fått tummen ur att fixa det. Nu ska det bli ordning på kalaset innan jag får en Hex att hålla reda på…. När jag ändå håller på kan man lika gärna fila på det visuella. Hur omfattande återstår att se då WordPress inte tillåter några större ingrepp i CSS-profilen men lite skillnad kommer det bli i alla fall. Så jag ber om ursäkt ifall här stundtals verkar kaotiskt med menyposter som flyttar omkring och trasiga länkar. Målet är att vara klar med allt arbete före årsskiftet. Läsare som upptäcker att något inte fungerar får jättegärna höra av sig och meddela så ska jag ordna det pronto!


Åtgärder

Information




