Och nu blir det reklamfilm….

16 10 2009

Någon kanske undrar efter senaste tidens återkommande inlägg om nya prylar – är han sponsrad? Gör han reklam?

vemjag_1

Ledsen att göra er besvikna men: NÄPP!! Inte ett öre får jag, varken från Wacom eller Nikon eller Boeing….. Det jag skriver om diverse prylar, må vara recensioner eller allmän eufori, skriver jag enbart för att jag tycker det är kul. Prylar är skoj, helt enkelt! Eller för att jag snubblat över någon grej jag råkar gilla…kan mycket väl vara tvärtom också, en och annan sågning kommer garanterat att publiceras här. Dessutom finns ofta önskemål från såväl modellbyggare som fotografer och piloter att snegla på vad ”den andre” har i väskan.
Visst finns en trend bland bloggare att vilja göra sig en hacka genom ”recensioner” och produktplaceringar. Jag dömer inte någon som vill ägna sig åt sådant, de får göra som de vill. Men den här bloggen ska i första hand berätta och underhålla, inte sälja. Utom mig själv möjligen ;)

Fast om Lagavulin hör av sig en sen fredagkväll kanske jag gör undantag….


Åtgärder

Information




